GOED SAMEN, VOOR ONS WELZIJN EN DAT VAN HET MILIEU
We hebben besloten om plastic volledig te elimineren in onze lounge, waar werknemers tijd met elkaar kunnen doorbrengen tijdens de pauzes, maar waar we ook veel extra werkactiviteiten en leuke avonden organiseren. Geen wegwerpservies meer en geen snacks uit automaten, maar een koelkast, vers fruit, een koffiezetapparaat zonder capsules maar met keramische kopjes, en veel gezelligheid!
Bovendien kunnen onze werknemers dankzij deze ontmoetingsplaats direct op het werk lunchen, waardoor ze niet onnodig met de auto hoeven te reizen.